Habertürk yazarı Fatih Altaylı, spor yorumcusu Ersin Düzen’le yaşadığı tartışmayı değerlendirdi. Altaylı, “Ben Ersin Düzen’in şirketine TRT’den ayda 400 bin TL ödendiğinin TBMM kayıtlarında yer aldığını yazdım. Adam TBMM’ye veya başkasına değil, nedense bana meydan okudu” tepkisini gösterdi.

Fatih Altaylı, ‘Ersin Düzen’ başlığıyla yayımlanan yazısında “Ben Ersin Düzen’in şirketine TRT’den ayda 400 bin TL ödendiğinin TBMM kayıtlarında yer aldığını yazdım. Adam TBMM’ye veya başkasına değil, nedense bana meydan okudu” dedi ve şu ifadeleri kullandı:

“Sonuçta ortaya çıktı ki, 2017 yılında TBMM kayıtlarına girmiş Düzen’e yapılan 400 bin TL artı KDV ödemeler.

Daha sonra TRT Ersin Düzen’in program başına 34 bin 370 bin TL aldığını bildirmiş Meclis’e.

Ayda 4 program olsa 4×34 bin.

Ayda 140 bin TL.

2017 ortalama dolar kuru 40 bin dolar.

Aynı TRT şimdi Düzen’e 26 bin TL verdiğini söylüyor.

Yani 3 bin 700 dolar.

4 yılda maaş bayağı gerilemiş anlaşılan.

Real olarak on binde birine düşmüş.

TL bazında 5’te birine.

Ya o zaman gereksiz fazla veriyorlardı ya bugün çocuğun hakkını yiyor TRT?

Tabii şeffaf olmayan bir ülkede TRT’nin verdiğine inanmak dışında bir seçeneğimiz olmadığı bir durumda.

Ancak Rıdvan Dilmen’in iddia ettiği bir konu hala açıkta kaldı.

‘Ersin Düzen isimli TV programcısı ve TRT çalışanı Türkiye Futbol Federasyonu’nda ne arıyor ve oradan kaç lira maaş alıyor?’

Aktif bir futbol yorumcusu nasıl olur da Futbol Federasyonu’nda danışmanlık yapar?

Yorumculuk yapacaksa federasyonda görev alamaz, federasyonda görev alacaksa yorumculuğu en azından federasyonda görev aldığı süre boyunca bırakır.

Bu konuda ne Düzen’den ne de Federasyon’dan çıt çıkmıyor.”

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here