Aziz Yıldırım’ın adaylığı sonrası ‘Geri gel patron’ diyen Alex’in yeni paylaşımı:
“Seçimlerde kimseyi destekleyen tarafta değilim. Kulübün tekrar şampiyon olmasını istiyorum.”

Önceki İçerikPepsi’den Şampiyonlar Ligi gecesi etkinliği
Sonraki İçerikReal Madrid’ten Valverde ve Tchouameni açıklaması

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz