Mehmet Demirkol : Galatasaray Üniversitesi’ni ya da lisesini taklit mi ediyor yani? 500 yıllık bir kurumu bugün mü kurmaya çalışıyoruz? Fenerbahçe Üniversitesi diyor Aziz Yıldırım .
Fenerbahçe Üniversitesi’nin ne faydası var? Bana anlatsanıza ne faydası var? Şöyle bir şey dedi: ‘Para kazanılmaz ama kültürel…’ Olur mu öyle şey ya? Galatasaray Kulübü, lisenin bir sonucudur






